3/11/2016

Prolog


    Czerwone niczym krew niebo, spalona cała roślinność i ani jednej żywej duszy. Mój dar to błogosławieństwo i przekleństwo w jednym. Zamiast pomagać, niosę śmierć i rozpacz. Czasem jeden wybór może zmienić wszystko, a konsekwencję mogą być okrutne. Widziałam już różne scenariusze swego życia. W ani jednym nie udało mi się dotrwać do końca, za każdym razem widzę inne zakończenie. Ile razy bym się nie cofała i tak nic mi się nie udaje. Ten, kto igra z czasem musi się liczyć z konsekwencjami swych wyborów. Pamiętaj, że jeśli zmieniasz jedno to tak naprawdę zmieniasz już wszystko. To, co teraz widzę może się spełnić, lecz nie musi, jak to mówią "wszystko leży w Twoich rękach". Mam na imię Eva Morgan i zrobiłam coś naprawdę  złego.


7 komentarzy:

  1. Trochę apokaliptyczne... lubię takie klimaty :) już zabieram się za dalsze czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż przyznam, że trochę przesadziła (chyba) ale mam nadzieje, że sie nie zawiedziesz :)

      Usuń
  2. Hej :)
    Trafiłam tu przypadkiem, ale już mogę powiedzieć, że raczej zostanę :)
    Prolog jest bardzo hm... złowrobóżny i dosyć lekki, choć króciutkie ;)
    Zabieram się więc, do dalszego czytania :D
    Pozdrawiam
    Nicolette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy twój komentarz :D Miło, że moje opowiadanie przypadło ci do gustu.

      Usuń
  3. Ja tam uważam, że jest klimat, a to jest niezwykle ważne. Krótki, lecz treściwy i... tajemniczy.
    Nie boję się opowiadań przesiąkniętych grozą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubie się zbytnio rozpisywać, wole napisać konkretnie i na temat. ;] Cóż każdy na swój styl :]

      Usuń
  4. Bardzo spodobał mi się prolog. Widzę, że nie tylko ja lubię tajemniczą atmosferę w opowiadaniach.
    Najbardziej chyba spodobały mi się trzy pierwsze zdania. Były cudowne i to na dodatek dosadne, wbijajace czytelnika w siedzenie. Gratuluję!
    Pozdrawiam!
    CanisPL

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence z Panda Graphics.